Tråd: Jul i svingen
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-17, 18:34   #48
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.483
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen

JA, i 2006 orket jeg ikke, det var gørr. (OG jeg barnløs) I 2009 så jeg altså sammen med Knerten på 16 mnd og deltok i tråden og fikk ikke julesteming av den. Og gjett hva? I 2017 så ser jeg den sånn med et halvt øye, får FORTSATT ikke så mange gode samtaler utav den, ungene mine er visst ikke helt der (NOEN har jeg da fått, likevel) og ikke et fnugg av julesteming, men også i år får jeg julestemingen av jul i skomakergata som ungene setter stor pris på å se og har et like nostalgisk forhold til som meg, de synes det er gammeldags ja, men oi, en sånn vet jeg hva er, det heter grammofon, vi lærte om det på skolen!"

Jul i svingen er... slett ikke min favoritt-barnetv. Får ikke julesteming. Ser fortsatt poengene dere kom med i forrige tråd, inkl at min da 16 mnd gamle sønn var for ung, men altså heller ikke med en førsteklassing og en fjerdeklassing kan jeg si at jeg elsker denne. Men vi ser den.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat