Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-19, 17:14   #83
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.832
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minkpels - yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hva ble konklusjonen Pøbel? Ble du klokere av tråden? Ser den havnet, bokstavelig talt, på glattisen.



Nei - ikke klokere. Jeg sitter akkurat og diskuterer med pøbelprinsessen hvorvidt det er dobbeltmoralsk å IKKE bruke kåpen, men likevel bruke pelsen til pledd og puter.

Dilemmaet vi debatterer er altså å stå for at man bruker vintage og utnytter ressursene - eller gjemme litt bort at man utnytter ressursene. Hun mener jeg kan ta på pelsen og stille meg opp ved den lokale banen når klassekompisene hennes spiller bandy i vinter - for å se om jeg skiller meg ut eller ikke.

Det er mulig jeg tar den med på loppis og ser om vi får noe for den - jeg tror ikke det er mye vits i å legge den på finn sammen med hundrevis av andre pelskåper i hvert fall.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat