Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-06, 17:42   #41
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags prosjekter holder dere på med for øyeblikket?

Jo, jeg skulle strikke sjal, og har kjøpt garn hos Nøstebarn til det. Men så kom jeg på at Glitter nevnte noe om en voksejakke fra Nøstebarn, så da ble det garn til en slik også. Den er påbegynnt. Rett over veien for Nøstebarn i Oslo er det nok en garnbutikk, og da kom jeg på at jeg kunne tenke meg å lære å strikke sokker. Gjerne slike tynne sokker Amylin har vist meg. Så da kjøpte jeg garn til det også. Phu, og enda kan jeg ikke fri meg fra tanken på den kjempefine stripete nøstebarngenseren jeg så med knapper og raglanfelling..

Føler konsentrasjonen er lik en gullfisk slik jeg løper fra et prosjekt til et annet. Voksejakken er hvertfall halvferdig nå Har fått strikkedilla!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat