Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-06, 14:03   #21
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.474
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

...sitter jeg nå og strikker ved datamaskinen. Bare det er noe man ikke må se på, som sokker, så går det helt fint.

Imponert!

Jeg strikket mye i forelesningene da jeg studerte, og kunne irritere mine medstudenter skikkelig når jeg strikket, noterte og stilte fornuftige spørsmål til foreleser samtidig. Jeg gikk på et veldig mannsdominert studie og alle vet jo at mannfolk kan ikke gjøre to ting samtidig. Så at jeg fikset tre ting på en gang fikk sikringene til å ryke i topplokkene stadig vekk.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat