Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 13:34   #22
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Dette kan bli en nyttig tråd! Jeg har gjemmekontor akkurat nå, og forsøker å være produktiv. Skal ta et par bilder og skrive litt senere. Vi har stor hage som vi raker fri for løv hver vår og klipper gjennom sommeren. Hekken trimmes hver vår, og that's about it. Vi hadde noen rosebusker som forsvant i et byggeprosjekt i løpet av året som har gått. Nå har vi dermed også noen sår her og der som må leges. Jeg vil ha en enkel hage å holde, litt mer bærbusker, en liten kjøkkenhage og et staudebed, kanskje? I'll be back

Vil det sei at du gjemmer deg, og sjefen leiter?

Eg har funnet vedlikehaldsfrie stakittgjerder, så no lurer eg på om ikkje det blir gjerde på oss i sommar. Der me har plen og terrasse i dag grenser til vegen i byggefeltet. Og siden det er ein populær tursti rett ved, er det ein del som vandrer forbi her. Eg tenker det føles litt meir privat om me får eit gjerde mot vegen då.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat