Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-18, 15:00   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerskolen i Oslo 2018 - hva syns dere?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Veldig bra tiltak. Dessverre blir det slutt på sånt når dere flytter til østkantens vestkant .
Ja, her nytter det ikke foreslå noe. Jeg kom til skade å komme med noen kostholdstips etter dårlig mage noen dager (hva bør man begynne å spise, hva bør man unngå når man ikke har spist på en stund), men det burde jeg aldri gjort.

Snuppa har både utstyr og sesongkort, men denne ordningen gjorde at alle kompisene fikk den samme muligheten som henne. Vi kan jo håpe at det er flere venner i samme situasjon som henne når vi flytter til østkantens vestkant (og så mistenker jeg jo at hun kommer til å holde kontakt med gamle venner også ... som fremdeles vil ha dette tilbudet).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat