Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 17:22   #46
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?

Vi brukte alle helger på barna da de var små og opp til 9-10års alder ogi dro på skiturer og slalomturer og skogsturer osv. og vi hadde alltid huset fullt av unger, og overnatting i helger og vi hadde alltid med kompiser når vi dro på skogsturer, slalomturer, aketurer. De har på ingen måte vært med andre like mye men det har aldri vært noe tema heller.

Vi har fulgt opp gutta hele veien og hele familien har særlig stilt opp på de aller fleste fotballkamper som eldstemann spilte. Han sluttet til nyttår det året han var 15 så han holdt på ganske lenge. Det ble også lagt merke til at vi alltid møtte mannsterke så det er jeg ganske stolt av.

Han dømte seriekamper i 3 år fra det året han var 12 og da stod alltid en av oss på sidelinjen og fulgte med. Det var ganske mange slemme slengbemerkninger både fra motstanders lagleder og foreldre så det var trygt å ha med en voksen..

Jeg selv har vært ute etpar regnværsdager, gjennom hele oppveksten og også nå i voksenlivet så har oppdratt gutta til å tåle en trøkk og å også takle urettferdighet og skuffelser av kompiser. Særlig eldstemann har opplevd litt av hvert for han er en utrolig ærlig sjel og det finnes ikke noe vondt i han, men allikevel så får han mange trøkker i fleisen. Han har endelig nå skjønt forskjellen på å være grei og å bli utnyttet.

Er også stolt av at jeg fortsatt får hadet-klem av gutta mine, selv om kompiser står og ser på.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat