Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-17, 11:55   #62
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Jeg tror det kunne ha fungert, men jeg tviler på at jeg hadde hatt lyst til å prøve det. Jeg ser fordelen med å bo nært, men jeg synes det blir for nært.

At barnet da skal ha to dører på rommet sitt, og kun velge den ene annenhver uke? For noen barn tror jeg det ville vært tungt, å ha foreldrene så nære, begge, men kun skulle forholde seg til den ene. Jeg tror det ville ha fungert om samværet er såpass åpent at begge kan forholde seg til barnet, selv om de har delt samvær. Feks å si god natt, bistå om den ene forelderen er borte etc.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat