Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-17, 12:42   #79
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor reiser du ikke? En slags spinnåff

Jeg har boikottet Tyrkia så lenge jeg kan huske, så det er ikke pga bekymring for min trygghet jeg ikke reiser dit, men fordi det aldri har vært et regime ved makta der som ikke har undertrykket kurderne eller politisk opposisjon. Saudi-Arabia og Israel utgår med skyhøye kneløft.

Ellers har jeg minimalt med føringer på steder jeg ikke reiser. Jeg er NORAD-unge, så jeg har reist med foreldrene mine også i land hvor regimet er pyton, det har jo vært derfor vi har vært der.

Jeg har egentlig et prinsipp mot all-inclusive, men det er mulig det brytes for to netter til vinteren. Hele resten av turen bruker vi Mohamed fra Giza og fetterne hans, ingen store eller utenlandske reisebyråer osv. så de to nettene får vi leve med.

__________________
2001&2005

Sist redigert av Acsa : 04-08-17 kl 16:35.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat