Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-17, 08:58   #42
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du i rute til jul?

Godt i rute i forhold til hva meg pleier å være. Jobber så mye at jeg har måttet planlegge godt og satt de andre hjemme i sving som har hatt mer fri enn meg. Dropper å bake siste kakeslaget jeg hadde tenkt. Helst jeg som vil ha de kakene uansett. Men skal lage medisterkaker, vaske badet og rydde loftstua før svigers kommer kl. 13 i dag. Mannen er sendt på butikken nå for siste rest av handling. Eller må vel en runde til, for har ikke klart å tenke hva vi skal ha å spise i dag og i kveld ennå. Men mangler røde telys i røde plastkopper, så får få tak i det. Var sikker på at jeg hadde, men hadde visst ikke det når jeg fikk frem all pynten i går.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat