Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-07, 15:16   #42
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor folk blåser slikt veldig opp?

Hvis jeg skal plukke dette fra hverandre, så har vi mennesker en godt utviklet intuisjon. Vi kan lese andres kroppsspråk og alt etter hvor mye tilstede vi er og følger med, så kan vi lese veldig mye ut fra både kroppsspråk og ansiktstuttrykk, osv. At noen kaller det engler er jo greit og naturlig i og med at religion er en del av kulturen. Andre igjen kaller det hjelpere (og visualiserer noen personer som denne kunnskapen blir knyttet ti), mens andre kaller det guddommelig hjelp, andre intuisjon, mens andre rett og slett ikke kaller det noen ting, det bare er sånn, - det kalles å vie noe oppmerksomhet, -reflektere osv. Hva man enn kaller det, så er det nok endel mennesker som trenger å slappe av, puste litt og klare å vie oppmerksomheten sin i nuet og til det som skjer inni seg og rundt seg og å finne sin indre sannhet og sånn. Så får man jo kalle det hva man vil da. Jeg tror ikke noen er gal fordi man bruker engle-navnelappen på dette. (Og når det gjelder rosenmetoden som hun er utdannet innen, - så er det jo ikke noen hemmelighet at følelser lagrer seg i kroppen, så jeg finner ikke det så underlig heller.)

Jeg synes hun er tøff som tør å stå frem som så pass alternativ, og jeg vil si at kongeparet står frem som veldig ok mennesker i denne sammenhengen. Jeg har tro på at de fleste andre konger og dronninger ville sett på dette som en stor skandale og avvist det, og prøvd å nekte henne å gjøre det osv.

Og hvorfor skal vi kun tro på våre evner og ikke andres evner. Kan vi ikke innse at noen har evner utover det "normale" uten at det trenger å være noe hokus pokus....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat