Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-12, 12:55   #50
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fifty Shades of Grey-serien

Jeg syns karakterene var skikkelig dustete, jeg, da.

Han er jo utrolig steil og vrang, og det der evige maset om at hun skal slutte å jobbe? Og hun er bare irriterende.

Og så er jeg allergisk mot den der "han er egentlig god, han trenger bare min kjærlighet, så blir han reddet!"-romantiseringen som jeg mener har ansvaret for å drive utallige kvinner inn i destruktive forhold med drankere/gamblere/mishandlere, fordi de tror at de skal "redde" ham med nok kjærlighet.

Men det er drivende skrevet, altså. Og veldig lettlest.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat