Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-08, 19:38   #887
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det kan kanskje ikke sammenlignes? Det er en del ord og uttrykk (spesielt rettet mot kvinner) jeg vil til livs. "Bitch", "bitchy", "ho" osv.

Jeg fikk noen fine svar en gang på et amerikansk forum, da jeg skrev om hvordan jeg gruet til å møte eksen til megling, og bli kalt "bitch" for gudvethvilken gang.

"You know what? Own the 'bitch'. Be proud of it--if a bitch is strong, independent, concerned about her children, and has high expectations of anyone caring for them, then I think we would all proudly call ourselves 'bitches'. When he calls you that, thank him and tell him he's right. Next?"

"To some people, a bitch is any woman who refuses to just go along and be agreeable."

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat