Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-19, 10:26   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To hytte or not to hytte?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.


En kollega kjøpte sommerhus i Danmark i fjor påske. De bruker den som hytte og er nede hver helg. Tar ferjen fredag kl 16.30, rekker å handle til fredagstaco når de kommer ned. Hjem søndag med 11.30 ferjen. Det fungerer fint, men det er under en time å kjøre sier han.

Ja, har man hytte nord på Jylland er det enkelt. Jeg ser selvsagt på hus så langt sør man kan komme.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det koster å ha hytte, det vet du jo. Regn med 100 000 i året. Du kan reise mye for det og slippe vedlikeholdet.

Ja, jeg vet. Så jeg må bli enig med meg selv om jeg syns det praktiske ved å eie er verdt de ekstra utgiftene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat