Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-12, 20:30   #25
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vask av lammeskinn

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Ikke noe problem å vaske det. Det blir vel også mykt hvis man ligger litt på det eller krøller det litt?

Jeg måtte forøvrig kikke lenge på det første innlegget i denne tråden før det gikk opp for meg at jeg ikke hadde gått glipp av at apan skulle ha en baby til.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nå lurte jeg på om jeg skulle gratulere apan eller ikke her. Men jeg har også just vasket et lammeskinn og det gikk i og for seg fint. Det er stivere på baksiden, så jeg håper det mykner i bruk. Men forsiden er fluffy og myk og fin.

Jeg måtte faktisk gå inn i tråden for å sjekke om jeg skulle ha en baby til selv også . Men nei, ikke det jeg vet.

Jeg kan informere om at jeg vasket lammeskinnet den gangen og det ble litt stivere enn det nye, men helt ok.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat