Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-07, 10:29   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Av de ovennente er det Vichy og Dermalogica som blir framhevet som spesielt bra for for tørr og sensitiv hud - kanskje jeg får bite i det sure eplet og prøve en av de...

Jeg har også tørr og sensitiv hud, og har slitt med å finne kremer som gir nok fuktighet. Nå har jeg ikke prøvd noen av antirynkeproduktene til nevnte merker (jeg er 33 år), men innenfor det vanlige produktspekteret gir verken Vichy eller Dermalogica nok fuktighet for meg. Dermalogicas Intensive Moisture Balance var inne på noe, men dessverre var krukka med sin "avanserte" pumpemekanisme helt umulig å bruke, så jeg måtte gi den opp. Jeg er for øvrig veldig godt fornøyd med Vichys foundation, som jeg bruker nesten daglig. Vichy-produktene (fra apotek) er en del hakk billigere enn Dermalogica.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat