Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 21:36   #395
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Fridagen blir nok et like stort problem, men man unngår at endel foreldre tror at planleggingsdagene er bonusferie for de ansatte. For det blir dobbeltirritasjon når man først har satt himmel og jord i bevegelse for å skaffe alternativt barnepass.

Jeg synes folk som tar på seg jobben med å passe andres småunger og babyer hele dagen for knappenåler og glansbilder fortjener en ekstra fridag. Jeg hadde med andre ord ikke brydd meg, selv om jeg måtte fikse barnepass. (Jeg vet at de ikke har en ekstra fridag, men for meg handler det der fremdeles om å unne, og å ikke automatisk tro det verste.)

Elllers lurer jeg på hva jeg kan sette på FB-statusen min på fredag for at bekjentskapskretsen skal få vann på mølla?

"Ah, boblebad og champagne- herlig med planlegginsdag, dere! "

rine er ikke aktiv   Svar med sitat