Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 21:53   #399
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Vi oppfordrer ingen til fri, men ber om å få vite det dersom barna skal ha fri. Veldig mange skriver at barnet kommer, men så er det veldig mange av disse som ikke dukker opp. Så der sitter vi da med masse folk på jobb som heller kunne hatt fri.

Det der er vanskelig. Veldig vanskelig. Jeg har noen svin på skogen der må jeg innrømme, det skyldes at de lappene alltid kommer så skrekkelig tidlig i forhold til når jeg får vite hvordan det blir med jobb og fri for min egen del. Så må jeg bare skrive at de kommer da i og med at jeg ikke vet at jeg får fri. Så da har det hendt at jeg noe flau har etteranmeldt fridager.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er aktiv nå   Svar med sitat