Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-16, 01:09   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjelenavn...

Nei, kan ikke si at jeg har noen kjælenavn som fortsatt er i bruk. Og ikke er mora mi på FB heller.

Men jeg har en mor og sønn på FB-listen min der moren har hatt endel postinger på veggen til sønnen der det er voldsomme kjærlighetserklæringer til snuskerusket (eller noe sånt) hennes. Noe som til slutt endte med en ganske klar melding fra sønnen om at folk faktisk forsto at hun var glad i ham selv om hun ikke postet det på veggen og at hun heller kunne benytte seg av private meldinger til slikt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat