Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-16, 01:29   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjælenavn ...

Hvis mamma hadde et kjælenavn på meg da jeg var liten, så var det før jeg kan huske det. Og jeg synes tanken om at hun skulle poste noe sånt er så fjern at jeg nesten vil si at jeg ville synes det var kult om hun gjorde det. Men jeg innser jo at om jeg hadde hatt en mor som kunne finne på noe slikt, så ville jeg synes det var ganske kleint hvis hun gjorde det.

(Om farmoren min hadde vært i live og vært på FB, tror jeg jeg ville synes det var kjempesøtt om hun postet kjælenavnet hun hadde på meg og fremdeles brukte av og til etter at jeg ble voksen.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat