Tråd: Hage 2018
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-18, 15:17   #8
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hage 2018

Anbefaler Monty Don på youtube. Gardeners World fra BBC, timeslange programmer uke for uke.

Jeg klipper, raker og rydder. Det er snøklokker og krokus (7 uker etter normalen). Beskar epletreet for to uker siden, nå skal jeg straks ut og koble opp vanningsanlegget i drivhuset, blande husholdningskompost med jord og få flyttet flere stiklinger ut i drivhuset.

Har ca 50 tomatplanter, 10 agurker, en del chili, paprika og gresskar, i tillegg til mange mange sommerblomster og stauder. I tillegg pottet jeg opp ca 30 georginer før påske og har stiklingsformert fuchsia, pottet om og klippet ned pelargonia og nå skal jeg så flere sommerblomster og salat, bønner og grønnkål.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat