Tråd: Hage 2018
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-18, 15:35   #10
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hage 2018

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har opp til flere meter med snø i hele hagen min, så her utsettes hagearbeid på ubestemt tid.

Samme her. Det begynner så vidt å tine litt rundt husveggene, drivhusdøra er fortsatt låst fast av en kant hard is, skaren ligger en meter høy og bærer vekta mi fortsatt. Inne har jeg sådd chili, pelargonium, verbena, stemorsblomster, pyntekorg og litt forskjellig, skal så agurk og melon i helga, men det ser ut til at det tar ei stund før det er mulig å gjøre så mye ute.

Jeg har mange planer, da! Vi grov opp halve hagen i fjor, satte opp drivhus og flytta kjøkkenhagen, så det skal ferdigstilles i år. Plenen skal jevnes ut og sås i, flere pallekarmer skal opp, det skal singles rundt kjøkkenhage og drivhus, busker skal plantes og så skal vi endelig bygge høybed rundt terrassen. Hvis vi når over det, skal jeg grave staudebed også, men jeg mistenker at mannen ikke er motivert for å trykke inn alt for mye i år. Forummantraet kom godt med i forbindelse med fjorårets prosjekt, for å si det sånn. #ikkebligalikkebliskilt

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat