Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-13, 11:30   #30
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Og hvor skummelt er det egentlig å kjøre bil i Italia? Vi må vel ha leiebil?? Vi må jo det!
Jeg jobber sammen med en som har bodd i Italia i 15 år og hun ble veldig overrasket over at vi skulle leie bil... mulig at hun synes det er dyrt...

Det var iallfall ikke dyrt da jeg leide bil i fjor en uke i fjor. Regningen kom på 680 kroner for en uke, og da fylte jeg ikke opp tanken en gang, men kjørte ikke veldig mye. Mulig det skjedde noe feil, men jeg var nå fornøyd. Bestilte gjennom siden til RyanAir da jeg bestilte flybilletter.

Det gikk helt greit å kjøpe i Italia, iallfall der jeg var.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat