Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-19, 10:32   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Egypt, Hurgada

Jeg har tenkt at Egypt nå er aktuelt å reise til igjen. Dessverre er det jo stadig noen som forsøker å ødelegge turismen ved å rette terroraksjoner mot turister, nå sist var det vel i Kairo. Likevel, så lenge dere holder dere nær hotellet så tror jeg ikke risikoen er noe større der. Terroraksjoner kan jo skje absolutt overalt og i og med at Egypt har mye erfaring med det, så er de nok ekstra på vakt.

Jeg var sist i Egypt for kanskje 12-14 år siden, da holdt de atter en gang på å bygge opp igjen turismen. Den gangen var det streng kontroll av alle biler som kjørte inn og ut av hotellområdene. De sjekket blant annet undersiden av alle biler etter bomber. Jeg vil tro sikringstiltakene bare har blitt bedre siden den gang.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat