Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-23, 14:44   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.866
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Så rart, jeg har to kjoler fra King Louie, som jeg har hatt i årevis, og som er like fine (kjøpt i hhv 2013 og 2015). Må behandle denne forsiktig da, skjønner jeg.

Litt på siden av tråden, men jeg har litt blanda erfaringer med King Louie. Til gjengjeld har jeg særdeles bred erfaring. Jeg har 3-4 skjørt og et antall kjoler som ikke bør nevnes. Det er et tosifra antall, innkjøpt i perioden 2012-2022. De aller, aller fleste har holdt seg godt. Et par har krympa litt mer enn ønskelig. Ett skjørt har jeg måttet sy litt i sidesømmen på, men det har vært ganske hardt brukt (som sykkeltreningsskjørt). Fargemessig har de holdt seg nesten overraskende godt, enda mønsteret jo er trykt på.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat