Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-17, 16:14   #1
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Noen ganger..! [sosiale medier]

Jeg fikk en venneforespørsel på Facebook, fra en antatt fremmed dame. Men siden jeg er uhyggelig dårlig på navn (jeg glemmer folks navn rett etter de har presentert seg), så våget jeg ikke annet enn å godta. Rett etterpå foregikk denne samtalen på Messenger:

Fremmed dame: Hvorfor la du meg til som venn?

Niobe: Eh, fordi du sendte venneforespørsel..?

Fremmed dame: Nei, du sendte til meg!

Niobe: Nei. Du sendte til meg.

Fremmed dame: Nei, det kom opp her at du har godkjent venneforepørsel.

Niobe: Ehm... Ja, det betyr at DU hadde sendt venneforspørsel. Men jeg godtok den, ja... (Dumme meg, sånn går det når jeg prøver å være raus og i møtekommende. Note to self.)

Fremmed dame: Nei, jeg har ikke sendt noe, det er du som har gjort det.

Niobe: (...) Vet du hva, gi meg to sekund så skal jeg slette deg igjen, for jeg tror ikke vi hverken er eller blir venner...




Det hender folk sier til meg at jeg hadde hatt godt av å bli kjent med flere folk, men jeg ser ingenting som tyder på at det kan ha noe for seg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat