Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-17, 22:16   #2
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har byttet fra iPhone til Samsung her?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Fornøyd? Jeg må innen ikke alt for lang tid ha ny telefon og har ikke lyst på iPhone 7 fordi det blir et innmari styr med overganger for å få lyd utav den. Men hvor hard er overgangen?

Jeg gjorde et tappert forsøk her før jul (?) og det ble for vanskelig. Jeg holdt ut i 2 uker, men brøt sammen, tror det er noe med at når man bruker eplegreier så blir det bare vanskelig med annet system, og fant ut at jeg heller fikk leve med den idiotløsningen til Iphone med overgang.
(Tror jeg har kjøpt 10 nye overganger siden da, og går nå for det meste for trådløse løsninger når jeg skal ha lyd ut av fonen).

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat