Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 10:54   #88
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Det vil jeg nok absolutt tro de ikke er. Når det er sagt, så er det en myte at etterretningstjenesten nødvendigvis kan velge fra øverste hylle. Analytikere som rekrutteres via universitetet er en ting, men kjernepersonell rekrutteres fra yrkesmilitære... -tenk på guttene du kjente fra videregående, se for deg de som begynte på befalsskolen, og tenk over at det er de som er utvalget våre venner på Lutvann kan rekruttere fra 5-10 år senere....

Men det skjer mye i en gal verden hvor tilfeldigheter, misforståelser og absurditeter har forårsaket rarere ting enn at Pompel & Pilt finner seg som freelancere for kriminelle, statlige (ikke nødvendigvis Norske) eller en blanding av aktører. Kom innom for en øl en gang du er i Oslo, så kan jeg hoste opp et par amatørmessige småabsurditeter selv.

Joda, jeg ser den også, men om det faktisk er sånn at de er kjent i etterretningstjenesten som Tjostolv "Brains" Moland og Joshua "Strategist" French, så tisser jeg på meg, uvisst av frykt eller latter.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat