Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-07, 08:12   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akta Graco Duologic For Dummies

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Takk for oppdatering. Høres ut som dere alle er fornøyd med setet så langt. Regner med vi får en oppdatering etter litt bruk også?

Ang. bakovervendt lenge så går det helt sikkert fint. Noen leker og et speil (burde du kanskje også få sendt herfra )så har Knerten noe å leke med og han kan se dere. Og ikke minst, dere ser om han har det bra.

Et par kommentarer til minusene dine.
1. De andre Akta Graco babysetene kan brukes på Bugaboo og Gracotrillene. Har ikke fått sjekket opp om dette fungerer med Duologic også, men er jo en mulighet. Hadde ihvertfall vært greit.

2. Setet skal kunne monteres uten basen. Altså med bilens belter slik som andre babystoler. Det er hakk på setet som beltet skal gå igjennom. Det står ikke noe om dette i bruksanvisningen og jeg har ikke fått det bekreftet av noen som selger setet. Kun av gode kontakter på nett.

Izi Sleep har forøvrig skuffet mange allerede. Så ikke vær lei deg for at du ikke fikk prøvd det setet.

Vi har det geniale speilet Easy View.
http://www.alexi.no/product_info.php?products_id=1976&osCsid=1c108d100 6e3a93bce3bbd891d29ff8c
Og en frosk han kan sparke i. De har jo bakovervendte seter for de minste barna her, så det er nok av leker å velge mellom. Men de må vel være flate, og ikke ha utstikkende tentakler?

Jeg syntes det så ut som om man kunne festet setet "solo" uten basen! Men da det ikke sto noe om det i bruksanvisningen ... Har du noen ide om hvordan det skal gjøres? Det er kanskje ikke gjennomtestet? Eller at det ikke gikk igjennom testen, slik at de ikke tør å gå god for det?

Jeg har ikke sjekket om man kan sette setet på vogn, nei. Men siden de bare nevnte disse hjulene i bruksansvinsningen ... Det ligner ikke på noen andre seter jeg har sett.

En bok under setet for å vippe den litt lengre bakover mens barnet sover funker vel greitt nok, så man trenger kanskje ikke IZI-Sleep, nei.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat