Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-17, 15:40   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart valp i hus - tusen spørsmål

Vår sover i buret sitt ved siden av sengen min, det har hun gjort siden hun var valp. Og hvis du fester stoffburet i selen, har jeg lært at det er sikrere for hunden enn plast/metallbur.

Jeg har aldri brukt sele til min, bare halsbånd. Hun drar tilnærmet ingenting i båndet, og sele tover pelsen veldig, synes jeg. Jeg har en rosa som passer til en valp på totre kilo hvis du vil prøve.

Og så tenker jeg at hvis sønnen din vil ha hunden på rommet om natten, så er det deres valg. Vår sov hele natten fra første stund, men en valp som ligger alene kan fort bli ulykkelig den første tiden. Så hvis sønnen din vil ha hunden hos seg, koemmrvsikekrt både hunden og han at det er koselig.

Jeg vil råde deg til å gre den hver dag når den er liten, da blir det enklere å gre den etterhvert som den blirveldre og faktisk trenger det.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat