Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-18, 11:29   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler til hverdagsbruk

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hm, jeg har lyst til å bestille fra Zalando så får jeg heller returnere. Jeg er 173 og ca mellomslank og ligger som regel mellom M og L. Må jeg få meg brystimplantater hvis jeg går for L tro? Jeg har ikke så mye å bidra med på den fronten og det er ofte der at kjoler kan bli litt rause. Men jeg liker ikke for stramtsittende kjoler heller.

Jeg er 166, slank men yppig ( ), og M er mer enn stor nok i livet, litt trang i utringingen.

Ellers har Oasis utrolig mange fine kjoler for tiden, med og uten mønster.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat