Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-18, 10:23   #57
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sommerkjoler til hverdagsbruk

Oh, de King Louie-kjolene var fine, men hvordan i huleste velger man størrelse? Og er de veldig utringede slik at jeg bør ha singlet under? Jeg bruker stort sett 34 og XS i klær, men er litt bred over skuldrene, så jeg vet aldri i hvilken retning jeg går, og derfor velger jeg ofte ting med stretch/elastikk.

Edit: Jeg tok visst sjansen, og bestilte to kjoler i XS, så får jeg se selv. Jeg har faktisk veldig få kjoler, og nesten ingen skjørt, så jeg er på utkikk etter å utvide garderoben litt på den fronten.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012

Sist redigert av Nera : 03-06-18 kl 14:14.
Nera er aktiv nå   Svar med sitat