Tråd: Hengekøye
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-18, 16:59   #13
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.863
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hengekøye

Jeg testet min nå før helga. En dobbel Ticket to the moon. Veldig god å sove i, og deilig med ekstra stoff. Kom godt med når femåringen ikke fikk sove i sin i løpet av natta. Hadde en selvoppblåsbar madrass under, men hadde ikke trengt det siden det var såpass varmt ute. Myggen var dessverre på plass, så neste gang tar vi med myggnett.

Hvis du tenker å kjøpe til ungene og, så styr unna den som heter Ticket to the moon kids. Den er pitteliten og egner seg best for de aller minste (baby-2 år). Min femåring ble for lang til den.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat