Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-17, 15:17   #7
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart valp i hus - tusen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Til bilturer: Velg noe som er mer kollisjonssikkert enn et stoffbur. Det skal både tåle at hunden blir slengt inni buret og ikke minst at andre ting blir slengt på buret. (I mitt hode er stoffbur mer som et bur praktisk å ta med til utstillinger/besøk, overhodet ikke noe jeg frakter det kjæreste jeg har i.)

Det beste tipset jeg ellers har er å melde dere på valpekurs. Veldig fint mtp sosialisering av valpen og for å kunne spørre om alt dere lurer på underveis. For det vil dere gjøre.

Vi skal på valpekurs, det er helt sikkert.

Dette er jo en liten hund, selv som voksen, og vi ser ikke for oss at han skal sitte i bur bak i bilen. Vi har også et ikke så altfor stort baggasjerom, og det blir helt fullt allerede nå når vi drar på hyttehelger. Jeg har sett "bilsete" for hund - det ser ut som en kasse (åpen topp) hvor hunden festes i sele. Kan det være noe? Stoffbur til frakt i bil var noe vi fikk tips om fra oppdretter, men da er det altså ikke så lurt?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat