Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-17, 16:45   #16
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart valp i hus - tusen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Jeg passet foreldrene men sin havanais for noen uker siden, en herlig hund -men hun knurret faktisk når jeg prøvde å pelle av snøklumpene på labbene. Så lurt å venne den til å bli gredd der, tror det er litt vanlig at de er redd for labbene. Husker den vi hadde da jeg bodde hjemme også var litt redd for de.

Ja, oppdretteren lærte oss at det er viktig å ta den litt på labbene med jevne mellomrom helt fra starten av så den blir vant til det. Hun har gjort det ned alle valpene fra fødselen av. Vi er veldig heldig med oppdretter. Hun er veldig flink og erfaren og serviceminded. Jeg lan spørre henne om alt jeg lurer på, men hun har en haug med vakpekjøpere nå så jeg prøver å begrense meg litt og spørre andre hundefolk også!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat