Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-06, 19:16   #18
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lilla til advent?

Jeg er litt opptatt av at det ikke skal bli full jul i stua altfor tidlig, så litt lilla kan kanskje hjelpe meg å hoolde litt igjen Derfor satser jeg på hvite lys og hvite blomster og bittelitt tilbehør i lilla de tre første ukene i desember - det fjerde adventslyset blir nok tent på forskudd ettersom 4. søndag i advent er på julaften. Til jul bytter jeg ut de hvite blomstene med røde, men det blir nok stort sett hvite lys i jula også.

På kjøkkenet slippes jula inn tidligere - her blir det julegardiner og ungenes adventskalendere samt røde kuvertbrikker på kjøkkenbordet fra 1. des

Bare en uke igjen nå

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat