Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-18, 15:00   #62
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.450
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Jeg er som deg Polyanna, svært lite sensitiv for lukter, og reflekterer sjelden over at folk lukter noe som helst. Blir ikke plaget av verken parfymerte vaskemidler eller parfyme/kosmetikkprodukter, eller naturlig, "fersk" lukt fra kropp eller hår. Men blir også litt småstresset av tråder som denne.

Og siden jeg vet det finnes folk både som Candy Darling og co, og som Niobe/Bloppy der ute, så tenker jeg at jeg gjør det jeg selv føler mest for. Det vil si, til vanlig, at jeg dusjer hver dag, og bruker parfymert såpe, sjampo og deo, men ingen parfyme. Det varierer om jeg bruker tøyvaskemiddel med eller uten parfyme.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat