Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-18, 21:42   #16
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.393
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken urt er det som gjør italiensk tomatsaus magisk?

Jeg er ikke noe glad i ansjos (men spiser det) så det er det ikke.

Daffy, jeg gikk på svenska skolen i Milano som da lå sentralt i byen og var i en stor leilighet. 13-20 elever på hele skolen som var en var en barneskole. Siste året leste jeg mot en korrespondansskole i Sverige, men hadde hjelp av lærerne på skolen og jeg hadde noen timer med dem i uken og min arbeidsplass var i lærerværelset.

To elever gikk og hentet lunchen i neste kvartal. Mandager og torsdager var det pasta. Tirsdager suppe. Onsdager kjøtt eller fisk. Fredager var det pizza. Alltid med litt brød til (foruten fredager), som regel i form av panini. Alltid god mat foruten den ene gangen da jeg ikke klarte å spise. Da fikk vi kanin.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat