Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-13, 11:31   #19
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Beskriv månedene slik de er for deg

Januar: Jeg liker januar. Synes alltid det er deilig å få ut julepynten å begynne på ny frisk, liksom. Og så pleier temperaturen være veldig bra, og det er fint å gå på ski.

Februar: er jeg ikke så glad i. Det er ofte utrolig kaldt, litt for kaldt til å være ute lenge av gangen med barn...

Mars: ser jeg på som kjedelig.... ingenting på en måte

April: er min yndlingsmåned. Det lysner, smelter og yrer av håp og lyst. Og vi har bryllupsdag den måneden og drar alltid på en liten kjærlighetsferie.

Mai: helt ok. Etter at barna kom har 17.mai blitt en høydare. Ellers er det en måned jeg synes er litt slitsom pga store temperatursvingninger, og jeg har både revmatisme og migrene, og er værsyk....

Juni: Nydelig. Passe varmt, og snart ferie. Og barnas bursdag som alltid gjør meg sentimental og stolt.

Juli: Utrolig koselig. Ferietid og slaraffenliv.

August: Min bursdagsmåned. Krepsing og fest.

September: Pleier jeg å like fordi det ofte er en effektiv måned. Fromen min pleier å være bra, og barna er godt i gang i bhg.

Oktober: Pent og vakkert. Flott å gå tur!

November: Er min hat-måned.... mørkt og trist

Desember: Superkoselig.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat