Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-19, 10:09   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London er unnagjort, hva med Paris da dere?

Vi var i Paris i november. Jeg kan anbefale Big Bus Tours, det var veldig praktisk å kunne hoppe av og på ved de forskjellige severdighetene og vi fikk sett mye på kort tid. Særlig for meg som ikke kan ta sikte på å gå fra sted til sted. Sacre Coeur, Notre Dame, Louvré og Eiffeltårnet sett fra Trocadero Square var høydepunktene. Båttur på Seinen var ok, men sikkert langt mer fornøyelig når det er varmere.

Jeg husker ikke navnet på hotellet akkurat nå, men det var knøttsmå rom og et klaustrofobisk bad. Men god beliggenhet, rett ved Gare du Nord og et Big Bus-stopp, så det var praktisk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 27-01-19 kl 18:49.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat