Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-13, 12:03   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinoff] Er det noen bøker som har (midlertidig) ødelagt lesegleden din?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg blir jo irritert bare jeg ser bilde av Knausgård, og har derfor ikke lest dem, men det finnes jo tonnevis av litteratur her i verden som på ingen måte kan kalles irriterende og kjedelig. Men fersk norsk skjønnlitteratur er kanskje ikke det beste stedet å lete etter slike bøker? (Jada, jada, vet jeg har sagt det før, men jeg får utslett over hele kroppen ved tanken på å lese så mye ny norsk skjønnlitteratur som du gjør, Bluen! Den ER jo irriterende av natur! Jeg trodde nærmest det var et sjangerkrav!)

Er det ikke?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat