Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-14, 09:32   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 20' eller 24' sykkel til en gutt på 7 år?

Snuppa fikk ny sykkel våren 2013 (som vel ikke lenger kan kalles "i våres"). Hun var da akkurat like lang som gutten din.

Vi prøvde mange forskjellige sykler. Vi endte opp med en 24'' i relativt liten modell. Vi erfarte nemlig at det var relativt stor forskjell på syklene selv om størrelsen skulle være lik. De hun prøvde i 20'' hadde nok gått greit, men var egentlig hakket for små allerede.

Så jeg tror egentlig at han bør prøve. Ellers ville jeg gått for 24''. Jeg er økonom.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat