Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-16, 10:25   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix: The Crown

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hva syns mennene om denne? Best å se alene?

Den burde absolutt passe for menn også, det er jo en historisk serie og handler ikke bare om Elisabeth II, men hele den britiskeetterkrigshistorien, i hvert fall så langt som jeg har sett. John Lithgow er fantastisk som Churchill, og minnetalen ved Georg VIs død var fantastisk å få med seg. Kostymene er fantastiske og jeg er imponert over castingen. Jeg er helt oppslukt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat