Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-19, 23:52   #24
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du mange NÆRE venner

Både jeg og mannen setter vennskap veldig høyt og vi er begge enige om at alenetid med venner er viktig å prioritere. Mine aller beste venner har jeg kjent fra jeg var ung. Min beste venninne har jeg kjent hele livet og vi har tidvis bodd på samme sted etter vgs. Vi dro sammen til utlandet på studier f.eks. Hun bor i annen kant av landet, men møttes senest i jula. De andre er også folk jeg har kjent siden ungdomsskole, vgs. Har i tillegg holdt kontakt med noen fra studietid, noen fra jobb i oslo, noen fra jobb i trondheim. Jeg er ganske flink til å holde kontakt med de nærmeste. De aller nærmeste i hverdagen er nok søsknene mine. Spes min søster som jeg snakker med omtrent daglig. I dag har jeg f.eks snakket med alle tre søsknene mine og møtt to av dem.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat