Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-19, 11:33   #60
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mange NÆRE venner

Jeg har mellom 5-10 gode venner og én som står meg aller nærmest. Vi kan snakke om det meste og det er kloke, empatiske og solide mennesker.

Likevel har jeg vært igjennom et år hvor jeg har følt meg tvers igjennom ensom. Vi har stått i problematikk med mellomste som nesten har tatt rotta på oss, og jeg vet ikke om det er jeg som ikke har klart å ta nok kontakt og åpne meg nok eller om det er vennene som ikke har klart å ta meg i mot i den vonde situasjonen og stå i det vanskelige med meg, men jeg har hatt en opplevelse av at når det virkelig har røynet på, så har jeg stått helt alene. Jeg har fortalt litt til de jeg stoler på, og de har møtt meg med empati, men det som har opplevdes ensomt, er at ingen har tatt kontakt med meg på eget initiativ for å høre om jeg trenger en prat, en skulder eller et glass vin. Jeg prøver å finne ut av hva det skyldes, og det kan godt skyldes at jeg er en person som liker å bære meg selv og som er langt mer komfortabel med å by på støtte og hjelp enn å motta støtte og hjelp. Dette er noe jeg må finne ut av framover, for jeg tror ikke vi er skapt til å stå alene, egentlig. Ingenting er viktigere for meg enn menneskelig nærhet.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat