Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-17, 12:20   #26
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at halal-kjøtt skal merkes?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Fordi han vil snipe og spre rykter om at (norsk) halalslakt er noe fælt som gode, kristne nordmenn bør unngå, tenker jeg.

Når det er sagt, så burde det jo være et poeng å merke detalj at de som vil ha det lettere kan finne det.

Det synes jeg er temmelig fordomsfullt sagt. Man kan si mye rart om Selbekk og Dagen, men det er ikke veldig lenge siden de hadde et ganske stort oppslag om at det uproblematiske for kristne ved å spise halalslaktet kjøtt.


Jeg tenker at det hadde vært bra å få standardmerking og synes den skal være offentlig. Nå er det alt for mange ulike merkeordninger for kjøtt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat