Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-18, 23:35   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fit bit: Manglende samsvar på distansemåling

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du kan tracke, men du må ha med telefonen din og sette igang trackingen derfra. Da bruker den dataene fra klokka (antall skritt), sammen med det du har lagt inn i kontoen din (høyde) sammen med fart og avstand fra GPS. Du bør også kjøre de 10-minuttene med løping eller hva det er så den blir kjent med det. Mer bruk sammen med telefon gir mer korrekt avlesing.

Altså som i at hvis jeg gjør dette av og til, så vil den vise mer riktige data uten mobil også? Beklager hvis jeg spør dumt, men jeg ER dum på dette her...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat