Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-18, 18:08   #1
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

Vi spiser ikke nok fisk!

Vi spiser rett og slett ikke nok fisk her i huset. I en normal uke er det en gang, og da handler det nesten alltid om stekt laks i ovn, eller laks på grill, med tilbehør av ettellerannet slag. På en god uke har vi en fiskerett til, og det er nesten alltid fiskekaker eller fiskeboller.
Som jeg strengt tatt er klar over at ikke inneholder sååå mye fisk.

Så- jeg trenger hjelp! Er det noen som vil dele sine favoritthverdagsfiskemiddager med meg? De må ta ca. en halvtime å tilberede og ikke inneholde fjørten ulike ingredienser. Bortsett fra disse relativt enkle kravene er jeg åpen for alt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat