Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-18, 09:08   #163
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

De eneste gangene jeg legger merke til hamstring, er når kids i hotellbuffeten får lov til å lesse på med et berg pannekaker uansett hvor mange som står i kø, og når man går fra frokostrommet, ligger det hauger med uspiste pannekaker igjen på tallerknene.

Ellers er jeg så småspist om morgenen at jeg verken står i egg- eller baconkø, og legger ikke merke til hva som blir lesset opp. Ellers er jeg enig i at man heller bør forsyne seg flere ganger, enn å ta de tre siste eggene. Det er ikke slik at nye egg magiacally appears et nanosekund etter at man har græbbet dem til seg for resten av køen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat