Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-22, 15:26   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.941
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Paraplyplanten min trenger større plass

Hva gjør jeg?!

Jeg har nemlig åpenbart håndlag med grønne planter. Hvem ville trodd det, for jeg er generelt dårlig med blomster... Så paraplyplanten min har blitt schvææær og trenger ompotting eller hva det nå heter. Jeg ser etter en passende potte, men få har drenering. Og det bør man vel ha? Nå har jeg den stående i potte i blomsterpotte, så hvis jeg skal fortsette med det, som egentlig er finfint for meg og enkelt i forhold til vanning, så må jeg ha en ny og mye større plastpotte og så da en større potteskjuler/blomsterpotte. Vil den trives godt da eller bør man ha potte med drenering? Den har jo trivdes frem til nå i altfor liten plastpotte, så den er tydelig ikke så kravstor Jeg tror ikke jeg har sett slike enkle plastpotter i butikkene, men jeg har kanskje ikke lett spesielt nøye.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat